s-portiu.blogspot.com

lunes, 19 de julio de 2010

Triathlon series 2010

Després de tants dies sense donar senyals de vida.. no tenia massa temps per dedicar-me al blog. (si que tenia temps però el dedicava a altres coses)  entre elles recuperar-me del genoll...Després d'uns dies de repòs en comtes de sortir a córrer sortia a fondre els "q-rings" nova adquisisió per la bike.. cosa que puc dir que van de perles.
Triatló de la vila era el segon dels 4 triatlons del circuit de zoot..el pròxim un olímpic a Tossa de Mar i l' últim a Salou.
Diumenge: 6:00 del mati sona el  despertador, un esmorzar ràpid i agafar tot el material degudament preparat el dia anterior. (imagina' t al mar sense ulleres ufff!!) 6:30 i ja surto de casa direcció a la barceloneta per arribar al box en temps, ja que la sortida és a les 8:00 i el millor que pots fer els dies així es anar una mica sobradet de temps... mola veure l'ambientillo matutino i tindre el primer contacte amb l'aigua.
Sona la bocina i no surto massa ben situat a l'hora de nedar (tampoc hagués arribat el primer) i això que em pensava que tenia un lloc de privilegiat  jeje tot s' ha de dir estic envoltat de màquines que tenen molts nusos de potència..surto del aigua en un temps 17' 26"...l' any passat vaig ser 1 minut més ràpid !!ostia pu...!!! tothom va fer més temps que l any passat.. i si em serveix de consol jeje!!
Sector bici.. a tope vam fer una bona grupeta en un bon ritme, en el meu cas els 20 em van sortir en 34 min i el córrer aquesta vegada vaig ser més regular encara que anava una mica tocat per falta d' entrenament a causa del genoll però estic conten 5km en 22min no passarà l'hisòria però.....

Temps total 1h14'46"     Temps del primer classificat: 55'34" Flipa jajaj!!

1 comentario:

  1. Ginesgon, la fruta del campeón...21 de julio de 2010, 13:17

    Bona Inko!
    Estàs fet un crack!
    Enhorabona!

    ResponderEliminar