s-portiu.blogspot.com

domingo, 25 de abril de 2010

Triatló de Banyoles.

Tants dies d'espera han valgut la pena per poder ser un dels participants i a més un dels "finishers".
El dissabte per la tarda ja preparavem tots el pataquets habituals per un triatló, aquesta vegada  tenia dos reportes d' èlit i suporters Joan i la Sandra. Un cop a Banyoles aniriem direcció al llac lloc on es trobaria el nostre Hotel on fariem nit. Un cop situats al lloc fariem un petit reconeixement del lloc de boxes i esperariem l'hora del breafing per l'explicació de la carrera i petits detalls de reglament: prohibició d'anar a roda, tràfic obert però controlat pels mossos i per última la retallada del circuit de natació en 700metres a causa de la temperatura de l'aigua ens quedaria un circuit de 1500m (cosa que a ningú va agradar) o aquesta va ser la impresió que vaig tenir. Després de l'explicació ja eren les 21:15 i com no, passariem a la part de la teca i ja hem comenssaria aquell cuquet del dia abans (nervis) panxa plena i a descansar.
Diumenge: 6:30h despertador i amunt... un bon esmorzar per omplir les bateries i bicicleta, casc,neoprè......cap a boxes obertura de boxes 7:00 un cop deixades totes les meves pertenències ja només quedava dirigir-me a la zona de sortida on es troben les antigues pesqueres del llac... només hem quedava enfundar-me el neoprè i fer la cata de l'aigua abans de la sortida que seria a les 8:45h
Ja era l'hora, ara sí que ja era un sac de nervis enfundat, jo estava situat a primera línia ja que el nado és un dels meus forts. Piiiiiiiiiiiiip!!! Si havia dit que el nado era un dels meus forts, doncs primera cagada, hem tiro de cap i les ulleres hem queden al coll... me passaven per damunt com una manada de búfals m'he posat a tope de nerviós i per posar-me-les he hagut de posar-me d'esquena un cop tranquil a funcionar.. encara he fet prou bon temps 27minuts i ja era fora. M'esperaven els suporters (Joan i Sandra) que ja es pensaven que m' havia pescat algú en una rapala. Ara tocava menjar-me els 80km de bici en un recorregut de 40km en el que fariem dos voltes aquí tot a estat normal i correcte encara que era obert al trànsit estava molt ben controlat pels mossos i l' organització que ens controlava en les seves respectives motos gravant si hi havia algún espavilat aprofitant la roda d'algú els avituallaments ben situats, 2 en total passant-hi dos vegades per cadascun provistos en la primera volta d'aigua i en la segona de beguda isotònica.  Al final, el tram de ciclisme m'ha sortit en una mitja de 33'51 i 2h24. Ara si que ja quedava el pitjor, bueno el que pitjor porto... si abans no he anat en bike en el córrer funciono bé però després d'un tute de bike encara no acabo de sentirme còmode (punt important a millorar).Ja "només" em quedaven els 20km de run!!  1h40 (fatal) però cada cop estava més a prop i més segur de la meva victòria 355 de 600 en el que era el meu primer llarga distància res a veure amb els altres triatlons fets fins al moment. En aquesta imatge ja es pot veure com hem posava l'últim "gomet" marcant que ja era l' última volta a l'estany de banyoles i la veritat ja en tenia ganes jejej.. en fi ultims kilòmetres i a la meta.... 

TOTAL:4h32min
Moments de fisio ejeje!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario